fbpx

Aftellen naar Horse Event Superstars:

Dagen
Uren
Minuten
Seconden

Ik ben standhouder

Hier vind je alle informatie omtrent deelname als exposant aan Horse Event Superstars. Heb je nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Inrichting van de stand
De stands met een diepte van 4 of 5 meter zijn voorzien van zwarte systeembouw standwanden (2,5 meter hoog) en een frieslijst (25 cm hoog). Voor het ophangen van materialen dien je gebruik te maken van bijvoorbeeld S-haakjes (te koop bij ‘doe-het-zelf’- zaken). Spijkers, punaises en schroeven in de standwanden zijn niet toegestaan. Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht. Beschadigde standwanden worden op nacalculatie gefactureerd à € 90,- per stuk.

 

Vloerbedekking
De stands zijn standaard voorzien van vloerbedekking.

 

Elektra-aansluiting
Desgewenst is het mogelijk om een 220V elektra-aansluiting te reserveren voor € 167,50. Stuur ons een mailtje om dit te reserveren.

Op- en afbouwen van de standruimte 

Het opbouwen van de stand voor Horse Event Superstars kan op zaterdag 3 februari tussen 10.00 uur en 17.00 uur of op zondagochtend 4 februari tussen 07.30 uur en 08.30 uur. Afbouwen van de stand kan op zondag 4 februari na 19.00 uur. Het is niet mogelijk om de stand met de auto te bereiken, maar we doen ons best om iedereen zo dichtbij mogelijk bij de stand te laten lossen. Gelieve wel zorg te dragen voor benodigdheden om materialen en spullen naar de stand te verplaatsen.

 

Heftruckservice tijdens op- en afbouw
Er is geen heftruckservice aanwezig, dus je dient zelf zorg te dragen voor het verplaatsen van materialen.

Standhouderkaarten
Voor eigen toegang zijn geen standhouderkaarten nodig. De kaartcontrole voor de show is gelegen in de hal richting de Show Piste.

 

Parkeerkaarten
Per stand ontvang je twee parkeerkaarten. Heb je meer parkeerkaarten nodig, dan kun je die kopen via de webshop van de Brabanthallen.

Je eigen pagina op de website
Iedere standhouder heeft een eigen pagina op de Horse Event website. Je kunt hiervoor zelf de informatie aanleveren. We plaatsen standaard de gegevens zoals ze bij ons bekend zijn, daarnaast ontvang ik graag de volgende input via de mail:
· Informatieve tekst over het bedrijf en/of product (max. 200 woorden)
· Foto en/of logo (hoge resolutie JPEG-bestand)
· Eventuele beursaanbieding

 

Beursaanbiedingen
In de aanloop richting Horse Event brengen we het shoppen op het event onder de aandacht. We willen daarbij ook aandacht besteden aan een aantal leuke, unieke en interessante beursaanbiedingen. Vind jij dat je een toffe beursaanbieding hebt? Laat het ons dan weten, en wie weet brengen wij kosteloos je beursaanbieding extra onder de aandacht!

 

Extra zichtbaarheid voorafgaand aan Horse Event
Wil je graag zichtbaar zijn op de online kanalen van Horse Event? Reserveer dan voor € 400,- een branded content artikel op onze socials (beperkte mogelijkheden).

Openingstijden
1,5 uur voor en na elke show is het publiek in de gelegenheid de stands te bezoeken, het promodorp is daarom geopend van 09.00 uur tot 19.00 uur. De bezoekers komen bij aankomst binnen in het promodorp, en zullen via het promodorp ook de Brabanthallen verlaten. Er zijn twee shows met 4.500 toeschouwers per show (vaste zitplaatsen), de showtijden zijn van 10.30-12.30 uur en 15.30-17.30 uur.

 

Definitieve plattegrond en standnummer
Twee weken voor aanvang van Horse Event Superstars ontvang je van ons de definitieve plattegrond met het nummer van je stand.

 

Uitbouw stand
Op last van de brandweer is het niet toegestaan om de stand uit te bouwen.

 

Flyeren
Flyeren is alleen toegestaan vanuit de eigen standruimte.

 

Pinnen in de stand
Er is geen dagkassa waardoor het voor bezoekers niet mogelijk is om extra geld te pinnen. Wij adviseren zelf te zorgen voor voldoende wisselgeld, of nog praktischer, een pinautomaat.

De contactgegevens voor reserveren en vragen:
Academy Bartels Event Management
T: +31 (0)13-5091666
E: stands@horse-event.nl

Ik ben standhouder

Hier vind je alle informatie omtrent deelname als exposant aan Horse Event Superstars. Heb je nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Inrichting van de stand
De stands met een diepte van 4 of 5 meter zijn voorzien van zwarte systeembouw standwanden (2,5 meter hoog) en een frieslijst (25 cm hoog). Voor het ophangen van materialen dien je gebruik te maken van bijvoorbeeld S-haakjes (te koop bij ‘doe-het-zelf’- zaken). Spijkers, punaises en schroeven in de standwanden zijn niet toegestaan. Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht. Beschadigde standwanden worden op nacalculatie gefactureerd à € 90,- per stuk.

 

Vloerbedekking
De stands zijn standaard voorzien van vloerbedekking.

 

Elektra-aansluiting
Desgewenst is het mogelijk om een 220V elektra-aansluiting te reserveren voor € 167,50. Stuur ons een mailtje om dit te reserveren.

Op- en afbouwen van de standruimte
Het opbouwen van de stand voor Horse Event Superstars kan op zaterdag 3 februari tussen 10.00 uur en 17.00 uur of op zondagochtend 4 februari tussen 07.30 uur en 08.30 uur. Afbouwen van de stand kan op zondag 4 februari na 19.00 uur. Het is niet mogelijk om de stand met de auto te bereiken, maar we doen ons best om iedereen zo dichtbij mogelijk bij de stand te laten lossen. Gelieve wel zorg te dragen voor benodigdheden om materialen en spullen naar de stand te verplaatsen.

 

Heftruckservice tijdens op- en afbouw
Er is geen heftruckservice aanwezig, dus je dient zelf zorg te dragen voor het verplaatsen van materialen.

Standhouderkaarten
Voor eigen toegang zijn geen standhouderkaarten nodig. De kaartcontrole voor de show is gelegen in de hal richting de Show Piste.

 

Parkeerkaarten
Per stand ontvang je twee parkeerkaarten. Heb je meer parkeerkaarten nodig, dan kun je die kopen via de webshop van de Brabanthallen.

Je eigen pagina op de website
Iedere standhouder heeft een eigen pagina op de Horse Event website. Je kunt hiervoor zelf de informatie aanleveren. We plaatsen standaard de gegevens zoals ze bij ons bekend zijn, daarnaast ontvang ik graag de volgende input via de mail:
· Informatieve tekst over het bedrijf en/of product (max. 200 woorden)
· Foto en/of logo (hoge resolutie JPEG-bestand)
· Eventuele beursaanbieding

 

Beursaanbiedingen
In de aanloop richting Horse Event brengen we het shoppen op het event onder de aandacht. We willen daarbij ook aandacht besteden aan een aantal leuke, unieke en interessante beursaanbiedingen. Vind jij dat je een toffe beursaanbieding hebt? Laat het ons dan weten, en wie weet brengen wij kosteloos je beursaanbieding extra onder de aandacht!

 

Extra zichtbaarheid voorafgaand aan Horse Event
Wil je graag zichtbaar zijn op de online kanalen van Horse Event? Reserveer dan voor € 400,- een branded content artikel op onze socials (beperkte mogelijkheden).

Openingstijden
1,5 uur voor en na elke show is het publiek in de gelegenheid de stands te bezoeken, het promodorp is daarom geopend van 09.00 uur tot 19.00 uur. De bezoekers komen bij aankomst binnen in het promodorp, en zullen via het promodorp ook de Brabanthallen verlaten. Er zijn twee shows met 4.500 toeschouwers per show (vaste zitplaatsen), de showtijden zijn van 10.30-12.30 uur en 15.30-17.30 uur.

 

Definitieve plattegrond en standnummer
Twee weken voor aanvang van Horse Event Superstars ontvang je van ons de definitieve plattegrond met het nummer van je stand.

 

Uitbouw stand
Op last van de brandweer is het niet toegestaan om de stand uit te bouwen.

 

Flyeren
Flyeren is alleen toegestaan vanuit de eigen standruimte.

Pinnen in de stand
Er is geen dagkassa waardoor het voor bezoekers niet mogelijk is om extra geld te pinnen. Wij adviseren zelf te zorgen voor voldoende wisselgeld, of nog praktischer, een pinautomaat.

De contactgegevens voor reserveren en vragen:
Academy Bartels Event Management
T: +31 (0)13-5091666
E: stands@horse-event.nl