Start online voorverkoop:
															Hier vind je alle informatie omtrent deelname als exposant aan Horse Event Superstars. Heb je nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Inrichting van de stand
De stands met een diepte van 4 of 5 meter zijn voorzien van zwarte systeembouw standwanden (2,5 meter hoog) en een frieslijst (25 cm hoog). Voor het ophangen van materialen dien je gebruik te maken van bijvoorbeeld S-haakjes (te koop bij ‘doe-het-zelf’- zaken). Spijkers, punaises en schroeven in de standwanden zijn niet toegestaan. Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht. Beschadigde standwanden worden op nacalculatie gefactureerd à € 90,- per stuk.
Vloerbedekking
De stands zijn standaard voorzien van vloerbedekking.
Elektra-aansluiting
Desgewenst is het mogelijk om een 230V/3KW elektra-aansluiting te reserveren. De kosten hiervoor zijn €167,50.
Op- en afbouwen van de standruimte
Het opbouwen van de stand voor Horse Event Superstars kan op zaterdag 31 januari tussen 10.00 uur en 17.00 uur of op zondagochtend 1 februari tussen 07.30 uur en 08.30 uur. Afbouwen van de stand kan op zondag 1 februari na 18.30 uur. Het is niet mogelijk om de stand met de auto te bereiken, maar we doen ons best om iedereen zo dichtbij mogelijk bij de stand te laten lossen. Gelieve wel zorg te dragen voor benodigdheden om materialen en spullen naar de stand te verplaatsen.
Heftruckservice tijdens op- en afbouw
Er is geen heftruckservice aanwezig, dus je dient zelf zorg te dragen voor het verplaatsen van materialen.
Standhouderkaarten
Voor eigen toegang zijn geen standhouderkaarten nodig. De kaartcontrole voor de show is gelegen in de hal richting de Show Piste.
Parkeerkaarten
Per stand ontvang je twee parkeerkaarten. Heb je meer parkeerkaarten nodig, dan kun je die te zijner tijd kopen via de webshop van de Brabanthallen voor € 15,- per stuk incl. btw. 
Beursaanbiedingen
In de aanloop richting Horse Event brengen we het shoppen op het event onder de aandacht. We willen daarbij ook aandacht besteden aan een aantal leuke, unieke en interessante beursaanbiedingen. Vind jij dat je een toffe beursaanbieding hebt? Laat het ons dan weten, en wie weet brengen wij kosteloos je beursaanbieding extra onder de aandacht!
Extra zichtbaarheid voorafgaand aan Horse Event
Wil je graag zichtbaar zijn op de online kanalen van Horse Event Superstars? Reserveer dan voor € 495,- een branded content artikel op onze socials (beperkte mogelijkheden).
Openingstijden
1,5 uur voor en na elke show is het publiek in de gelegenheid de stands te bezoeken, het promodorp is daarom geopend van 09.00 uur tot 18.30 uur. De bezoekers komen bij aankomst binnen in het promodorp, en zullen via het promodorp ook de Brabanthallen verlaten. Er zijn twee shows met 4.500 toeschouwers per show (vaste zitplaatsen), de showtijden zijn van 10.30-12.00 uur en 15.30-17.00 uur.
Definitieve plattegrond en standnummer
Twee weken voor aanvang van Horse Event Superstars ontvang je van ons de definitieve plattegrond met het nummer van je stand.
Uitbouw stand
Op last van de brandweer is het niet toegestaan om de stand uit te bouwen.
Flyeren
Flyeren is alleen toegestaan vanuit de eigen standruimte.
Pinnen in de stand
Er is geen dagkassa waardoor het voor bezoekers niet mogelijk is om extra geld te pinnen. Wij adviseren zelf te zorgen voor voldoende wisselgeld, of nog praktischer, een pinautomaat.
Let op: meet & greets in de stand
Vanaf deze editie is het niet toegestaan om zonder toestemming meet & greets te organiseren in je stand. In de praktijk blijkt dat dit vaak lastig te reguleren is en overlast veroorzaakt voor omliggende exposanten.
Wil je toch een meet & greet organiseren in je stand? Dan is het verplicht om dit vooraf bij de organisatie aan te melden. Wij zorgen dan voor een afgebakende wachtruimte naast je stand met behulp van dranghekken.
Daarvoor is het belangrijk dat je bij ons aangeeft:
• Het tijdstip van de meet & greet(s)
• Het aantal bezoekers wat aan een meet & greet mag deelnemen
Zo kunnen we de wachtruimte optimaal inrichten.
Belangrijk om te weten:
• Als exposant ben je zelf verantwoordelijk voor de begeleiding en het aanstellen van iemand bij de ingang van de rij om deze te openen of te sluiten.
• De kosten voor het realiseren van een wachtruimte bedragen €250,-.
Wordt er een meet & greet georganiseerd zonder aanmelding en zonder wachtruimte? Dan zal deze direct worden stopgezet.
															
															Hier vind je alle informatie omtrent deelname als exposant aan Horse Event Superstars. Heb je nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
Inrichting van de stand
De stands met een diepte van 4 of 5 meter zijn voorzien van zwarte systeembouw standwanden (2,5 meter hoog) en een frieslijst (25 cm hoog). Voor het ophangen van materialen dien je gebruik te maken van bijvoorbeeld S-haakjes (te koop bij ‘doe-het-zelf’- zaken). Spijkers, punaises en schroeven in de standwanden zijn niet toegestaan. Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht. Beschadigde standwanden worden op nacalculatie gefactureerd à € 90,- per stuk.
Vloerbedekking
De stands zijn standaard voorzien van vloerbedekking.
Elektra-aansluiting
Desgewenst is het mogelijk om een 230V/3KW elektra-aansluiting te reserveren. De kosten hiervoor zijn €167,50.
Op- en afbouwen van de standruimte
Het opbouwen van de stand voor Horse Event Superstars kan op zaterdag 31 januari tussen 10.00 uur en 17.00 uur of op zondagochtend 1 februari tussen 07.30 uur en 08.30 uur. Afbouwen van de stand kan op zondag 1 februari na 18.30 uur. Het is niet mogelijk om de stand met de auto te bereiken, maar we doen ons best om iedereen zo dichtbij mogelijk bij de stand te laten lossen. Gelieve wel zorg te dragen voor benodigdheden om materialen en spullen naar de stand te verplaatsen.
Heftruckservice tijdens op- en afbouw
Er is geen heftruckservice aanwezig, dus je dient zelf zorg te dragen voor het verplaatsen van materialen.
Standhouderkaarten
Voor eigen toegang zijn geen standhouderkaarten nodig. De kaartcontrole voor de show is gelegen in de hal richting de Show Piste.
Parkeerkaarten
Per stand ontvang je twee parkeerkaarten. Heb je meer parkeerkaarten nodig, dan kun je die kopen via de webshop van de Brabanthallen.
Beursaanbiedingen
In de aanloop richting Horse Event brengen we het shoppen op het event onder de aandacht. We willen daarbij ook aandacht besteden aan een aantal leuke, unieke en interessante beursaanbiedingen. Vind jij dat je een toffe beursaanbieding hebt? Laat het ons dan weten, en wie weet brengen wij kosteloos je beursaanbieding extra onder de aandacht!
Extra zichtbaarheid voorafgaand aan het event
Wil je graag zichtbaar zijn op de online kanalen van Horse Event Superstars? Reserveer dan voor € 495,- een branded content artikel op onze socials (beperkte mogelijkheden).
Openingstijden
1,5 uur voor en na elke show is het publiek in de gelegenheid de stands te bezoeken, het promodorp is daarom geopend van 09.00 uur tot 18.30 uur. De bezoekers komen bij aankomst binnen in het promodorp, en zullen via het promodorp ook de Brabanthallen verlaten. Er zijn twee shows met 4.500 toeschouwers per show (vaste zitplaatsen), de showtijden zijn van 10.30-12.00 uur en 15.30-17.00 uur.
Definitieve plattegrond en standnummer
Twee weken voor aanvang van Horse Event Superstars ontvang je van ons de definitieve plattegrond met het nummer van je stand.
Uitbouw stand
Op last van de brandweer is het niet toegestaan om de stand uit te bouwen.
Flyeren
Flyeren is alleen toegestaan vanuit de eigen standruimte.
Pinnen in de stand
Er is geen dagkassa waardoor het voor bezoekers niet mogelijk is om extra geld te pinnen. Wij adviseren zelf te zorgen voor voldoende wisselgeld, of nog praktischer, een pinautomaat.
Let op: meet & greets in de stand
Vanaf deze editie is het niet toegestaan om zonder toestemming meet & greets te organiseren in je stand. In de praktijk blijkt dat dit vaak lastig te reguleren is en overlast veroorzaakt voor omliggende exposanten.
Wil je toch een meet & greet organiseren in je stand? Dan is het verplicht om dit vooraf bij de organisatie aan te melden. Wij zorgen dan voor een afgebakende wachtruimte naast je stand met behulp van dranghekken.
Daarvoor is het belangrijk dat je bij ons aangeeft:
• Het tijdstip van de meet & greet(s)
• Het aantal bezoekers wat aan een meet & greet mag deelnemen
Zo kunnen we de wachtruimte optimaal inrichten.
Belangrijk om te weten:
• Als exposant ben je zelf verantwoordelijk voor de begeleiding en het aanstellen van iemand bij de ingang van de rij om deze te openen of te sluiten.
• De kosten voor het realiseren van een wachtruimte bedragen €250,-.
Wordt er een meet & greet georganiseerd zonder aanmelding en zonder wachtruimte? Dan zal deze direct worden stopgezet.
De contactgegevens voor reserveren en vragen:
Horse Event Superstars
T: +31 (0)13-5091666
E: stands@horse-event.nl