fbpx

ZOMERACTIEWEEK t/m 4 augustus krijg je 50% korting op je 2e Horse Event Pro ticket!

ZOMERACTIEWEEK t/m 4 augustus krijg je 50% korting op je 2e Horse Event Pro ticket!

Mis het niet! Bestel je tickets snel.

Aantal dagen tot Horse Event Pro:

Dagen
Uren
Minuten
Seconden

Ik ben standhouder

Hier vind je alle informatie omtrent deelname als exposant aan Horse Event. Heb je nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Meubilair
Leverancier van stand-meubilair Kaak Event Rent heeft voor standhouders een aanbieding. Klik hier voor de online brochure en gebruik het wachtwoord HE2024’. Vul het bestelformulier in om meubilair te bestellen, de bestelling wordt in de stand geleverd. Je hoeft geen standnummer door te geven. Wij zorgen dat Kaak Event Rent tijdig over de definitieve standnummers beschikt. Indien je meubilair hebt besteld, wordt dit op donderdag in de stand geplaatst. Heb je vragen over het meubilair, bel dan met Kaak Event Rent: 0544-462106. Bestellen is mogelijk tot en met maandag 9 september.

Inrichting van de stand
Indien een indoor stand met zwarte systeembouw standwanden, frieslijst (25 cm hoog) en vloerbedekking is gereserveerd, dien je voor het ophangen van materialen gebruik te maken van bijvoorbeeld S-haakjes (te koop bij ‘doe-het-zelf’- zaken). Spijkers, punaises en schroeven in de standwanden zijn niet toegestaan. In de pagodetenten kun je gebruik maken van het frame van de tenten om materialen op te hangen, bijvoorbeeld met visdraad.

Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht. Beschadigde standwanden worden op nacalculatie gefactureerd à € 95,- per stuk.

Vloerbedekking
De indoorstands zijn standaard voorzien van vloerbedekking. Pagodetenten beschikken niet over vloerbedekking, dit kun je desgewenst bijbestellen a € 5,50 per m2 (antraciet). Dit kan middels het reserveringsformulier.

Elektra-aansluiting en duospots
Desgewenst is het mogelijk om een elektra-aansluiting en duospots voor in de stand te reserveren. De indoorhal bestaat uit een glazen constructie waardoor verlichting niet noodzakelijk is. De extra faciliteiten zijn bij te bestellen via het reserveringsformulier. De geldende tarieven:
• Elektra-aansluiting 220V: € 172,50 (1 weekend)

• Elektra-aansluiting 220V: € 275,- (2 weekenden)
• Overige aansluitingen op aanvraag
• Verlichting per duospot: € 32,50

Wifi
De indoorhallen beschikken over een wifi-netwerk, op het outdoorterrein is de verbinding niet van voldoende kwaliteit. Een wifi-kaart voor vier apparaten kost € 40,- per weekend en is te reserveren middels het reserveringsformulier. Tijdens het evenement kun je de wifi-kaart afhalen bij het secretariaat bij de hoofdingang. 

Beeldmateriaal
Desgewenst kan onze AV-leverancier plasma-schermen en ander beeldmateriaal verzorgen. Hiervoor gelden de volgende tarieven:

– Huur twee weekenden:
46 inch scherm incl. laptop: € 600,-
46 inch scherm excl. laptop: € 475,-
55 inch scherm incl. laptop: € 700,-
55 inch scherm excl. laptop: € 575,-

– Huur één weekend:
46 inch scherm incl. laptop: € 375,-
46 inch scherm excl. laptop: € 300,-
55 inch scherm incl. laptop: € 425,-
55 inch scherm excl. laptop: € 350,-

Heb je andere wensen of wil je een scherm reserveren? Stuur ons dan een mailtje.

Opslagruimte
Het is dagelijks mogelijk om tot 08.30 uur en na 18.30 uur de stand te bevoorraden. Ben je op zoek naar een opslagruimte in de stand, dan bieden we de volgende mogelijkheden:
• Opslagruimte 2×1 meter in de stand met afsluitbare deur: € 275,-
• Opslagruimte 2×1 meter in de stand met gordijn: € 250,-
• Opslagruimte 1×1 meter in de stand met afsluitbare deur: € 205,-

Heb je andere wensen of wil je een opslagruimte reserveren? Stuur ons dan een mailtje.

Hoogte indoor stands
De indoor stands hebben standwanden van 2,5 meter hoog. Dit is tevens de maximale hoogte voor inrichting van stands en geldt eveneens voor bouw van vrije meters.

Afmetingen pagodetenten outdoor

De precieze afmetingen van de pagodetenten vind je hier.

Paarden bij de stand
In verband met de veiligheid van bezoekers kunnen we het helaas niet toestaan om paarden bij de stand te hebben om uitleg te geven over producten.

Pisteboarding

Om een merk extra onder de aandacht te brengen is het mogelijk om boarding in pistes te voorzien. Naast extra zichtbaarheid tijdens het evenement, is deze boarding ook vaak zichtbaar op foto-en videomateriaal waardoor branding jaarrond plaatsvindt. De kosten voor een pistebord (1800×750 mm) bedraagt € 500,- inclusief productie en plaatsing. Afname is mogelijk vanaf 2 stuks, bestellen is mogelijk tot 1 augustus 2024.

Baniervlaggen

Op diverse plekken op het terrein, zoals bij de in- en uitgang en rondom de outdoor pistes, is het mogelijk om extra zichtbaarheid te creëren middels baniervlaggen (800×2250 mm). Bovendien is het mogelijk om baniervlaggen bij de stand te plaatsen voor extra attentiewaarde. De kosten voor een baniervlag bedragen € 250,- inclusief productie en plaatsing. Afname is mogelijk vanaf 2 stuks, bestellen is mogelijk tot 1 augustus 2024.

Trussconstructie

Om de stand extra op te laten vallen is het mogelijk om een trussconstructie te plaatsen. Dit kan aan één zijden, meerdere zijdes of rondom de stand. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kosten? Laat het ons dan weten. Let op: reserveren is mogelijk tot 1 augustus 2024.

Advertentie programmaboek

De bezoekers van Horse Event kunnen bij de hoofdentree een programmaboek kopen met daarin o.a. het programma, achtergrond informatie over de aanwezige experts, de standhouderlijst en de plattegrond. Exclusief voor standhouders en sponsors is er ruimte voor adverteren in deze uitgave:

– 1/1 full color advertentie: € 675,-

– 1/2 full color advertentie: € 400,-


Adverteren De Hippische Ondernemer

Zijn hippische ondernemers jouw doelgroep? In editie 4 van De Hippische Ondernemer, welke in een oplage van 7.450 stuks wordt verspreidt, wordt er uitgebreid aandacht besteedt aan Horse Event en De Hippische Ondernemerdag. De kosten voor een advertentie bedragen:

– 1/1 full color advertentie: € 1.190,-

– 1/2 full color advertentie: € 700,-

Bij adverteren vanaf 3 uitgaves is er een korting van toepassing.

Op- en afbouwen van de standruimte 

Het opbouwen van de stand voor Horse Event Pro kan op vrijdag 13 september tussen 8.00 uur en 18.00 uur of op zaterdagochtend 14 september tussen 7.30 uur en 8.30 uur. Afbouwen van de stand kan op zondag 15 september na sluitingstijd (de organisatie geeft het terrein vrij voor auto’s zodra alle bezoekers van het terrein zijn) tot 22.00 uur en op maandag 16 september tussen 8.00 en 12.00 uur.

Indien je beide weekenden met een stand aanwezig bent, kun je de stand in de tussenperiode ingericht laten. Wij zorgen voor toezicht, echter adviseren wij wel om waardevolle spullen mee naar huis te nemen. Het is ook niet mogelijk om het terrein te betreden tussen maandag 16 september 12.00 uur en vrijdag 20 september 08.00 uur. 

 


Het opbouwen van de stand voor Horse Event Youth kan op vrijdag 20 september tussen 8.00 uur en 18.00 uur of op zaterdagochtend 21 september kunnen auto’s tot uiterlijk 08.00 uur het terrein op en dienen ze vóór 08.30 uur het terrein te verlaten. Afbouwen van de stand kan op zondag 22 september na sluitingstijd (de organisatie geeft het terrein vrij voor auto’s zodra alle bezoekers van het terrein zijn) tot 22.00 uur en op maandag 23 september tussen 8.00 en 12.00 uur.

 

Schone stand na afloop

Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht. Beschadigde standwanden worden op nacalculatie gefactureerd à € 95,- per stuk.  

 

Heftruckservice tijdens op- en afbouw

Tijdens de op- en afbouw heb je wellicht wat materialen die niet handzaam zijn, en waarvoor je hulp nodig hebt van een machine. Je kunt hiervoor gebruiken maken van onze service, waarvoor onderstaande tarieven gelden:

– Laden/lossen max. 15 min: € 45,-

– Laden/lossen max. 30 min: € 75,-

– Laden/lossen max. 60 min: € 120,-

 

Om deze service te kunnen bieden, vernemen we graag uiterlijk 1 september of je gebruik wil maken van deze service en wat voor tijdsbestek de voorkeur heeft. Wij kijken dan of we dit in kunnen passen in onze planning. Let op: de organisatie behoudt altijd het recht om de planning aan te passen. Wij doen ons uiterste best om aan alle wensen te kunnen voldoen. Indien het laden en lossen toch langer duurt dan voorafgaand ingeschat, wordt de tijd op nacalculatie doorberekend. Daarnaast loop je het risico dat extra tijd niet past in de planning, en dat het extra los- of laadmoment later op de dag wordt ingepland.

Standhouderkaarten, parkeerkaarten en vrijkaarten
De standhouderkaarten en parkeerkaarten worden een maand voor het evenement per mail verstuurd. Hiervoor gelden de volgende aantallen:

Standhouderkaarten en parkeerkaarten:
– <20 m2: 4 standhouderkaarten en 1 parkeerkaart per dag
– 21-49 m2: 6 standhouderkaarten en 2 parkeerkaarten per dag
– >50 m2: 8 standhouderkaarten en 3 parkeerkaarten per dag

Vrijkaarten:
– 9 m2: 2 vrijkaarten
– 12-24 m2: 5 vrijkaarten
– >25 m2: 10 vrijkaarten

Heb je meer standhouderkaarten, parkeerkaarten of vrijkaarten nodig? Bestel ze dan via het reserveringsformulier.

Parkeren tijdens eventdagen
Print je parkeerkaart(en) uit en leg deze zichtbaar achter de voorruit van de auto om te zorgen voor een spoedige doorstroming naar de parkeerplaats. Volg de borden op de aanrijroutes om bij de juiste parkeerplaats te komen. Let op: er wordt gewerkt met een dynamisch verkeersplan. Zonder parkeerkaart is er geen mogelijkheid om te parkeren op de standhouderparkeerplaats. Wil je na de opbouw voertuigen of aanhangwagens laten staan, plaats deze dan op de daarvoor aangewezen parkeerplaats. Informeer tijdens de opbouw bij een van onze collega’s naar de specifieke locatie. Let op: plaatsing is op eigen risico!

Let op: in verband met de verwachte drukte tijdens de eventdagen, adviseren wij je tijdig te vertrekken en uiterlijk om 08.30 uur te arriveren. Tevens raden we aan tussen 09.00 uur en 11.30 uur de toegangswegen rondom Expo Greater Amsterdam te mijden. Binnen dit tijdsbestek kunnen wij, in verband met een dynamisch verkeersplan, een gegarandeerde plaats op de standhouderparkeerplaats helaas niet garanderen.

Catering tijdens opbouw

Tijdens de opbouw op vrijdag 13 september en vrijdag 20 september zijn er diverse belegde broodjes en snacks verkrijgbaar. Het cateringpunt binnen in de hal is geopend van 12.00 uur tot 14.00 uur.

 

Catering tijdens eventdagen

 

Tijdens Horse Event verzorgt Expo Greater Amsterdam catering voor standhouders. Er zijn mogelijkheden van dranken in de stand tot lunchboxen en plateaus. Reserveren is mogelijk middels onderstaand reservatieformulier, waarop ook aangegeven staat waar je dit formulier naartoe kunt sturen. Klik hier voor het formulier

Je eigen pagina op de website
Iedere standhouder heeft een eigen pagina op de Horse Event website. Je kunt hiervoor zelf de informatie aanleveren. We plaatsen standaard de gegevens zoals ze bij ons bekend zijn, daarnaast ontvang ik graag de volgende input via de mail:
· Informatieve tekst over het bedrijf en/of product (max. 200 woorden)
· Foto en/of logo (hoge resolutie JPEG-bestand)
· Eventuele beursaanbieding

Beursaanbiedingen
In de aanloop richting Horse Event brengen we diverse keren het shoppen op het event onder de aandacht. De laatste twee maanden willen we hierbij focus leggen op een aantal leuke, unieke en interessante beursaanbiedingen. Vind jij dat je een toffe beursaanbieding hebt? Laat het ons dan weten, en wie weet brengen wij kosteloos je beursaanbieding extra onder de aandacht!

Extra zichtbaarheid voorafgaand aan Horse Event
Wil je graag zichtbaar zijn op de online kanalen van Horse Event? Kijk in de mediakit voor de mogelijkheden.

Openingstijden
Horse Event Pro:
Zaterdag 14 september : 09.30 uur – 18.00 uur 
Zondag 15 september : 09.30 uur – 18.00 uur
Op zaterdag 14 september vindt tevens de Hippische Ondernemer Dag plaats. 

Horse Event Youth:
Zaterdag 21 september : 09.30 uur – 18.00 uur
Zondag 22 september : 09.30 uur – 18.00 uur

Standhouders kunnen op beursdagen op het terrein terecht vanaf twee uur vóór openingstijd en tot één uur na sluitingstijd (met uitzondering van zondagavond).

Definitieve plattegrond en standnummer
Twee weken voor aanvang van Horse Event ontvang je van ons de definitieve plattegrond met het nummer van je stand en de meest optimale aanrijroute richting de stand. Het is niet op alle locaties mogelijk om de stand met de auto te bereiken, maar we doen ons best om iedereen zo dichtbij mogelijk bij de stand te laten lossen. Gelieve wel zorg te dragen voor benodigdheden om materialen en spullen naar de stand te verplaatsen.

Uitbouw stand
Op last van de brandweer is het mogelijk om maximaal 0,5 meter uit te bouwen buiten de stand. Dit geldt voor zowel indoor stands, als de pagodetenten op het outdoor terrein.

Flyeren
Flyeren is alleen toegestaan vanuit de eigen standruimte.

Pinnen in de stand
Bij de kassa is het voor bezoekers niet mogelijk om extra geld te pinnen. Wij adviseren zelf te zorgen voor voldoende wisselgeld, of nog praktischer, een pinautomaat.

Contactgegevens voor reserveren/vragen:

Organisatie Horse Event

T: +31(0)13-5091666

stands@horse-event.nl

Ik ben standhouder

Hier vind je alle informatie omtrent deelname als exposant aan Horse Event. Heb je nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

Meubilair 
Leverancier van stand-meubilair Kaak Event Rent heeft voor standhouders een aanbieding. Klik hier voor de online brochure en gebruik het wachtwoord HE2024’. Vul het bestelformulier in om meubilair te bestellen, de bestelling wordt in de stand geleverd. Je hoeft geen standnummer door te geven. Wij zorgen dat Kaak Event Rent tijdig over de definitieve standnummers beschikt. Indien je meubilair hebt besteld, wordt dit op donderdag in de stand geplaatst. Heb je vragen over het meubilair, bel dan met Kaak Event Rent: 0544-462106. Bestellen is mogelijk tot en met maandag 9 september.
 
Inrichting van de stand
Indien een indoor stand met zwarte systeembouw standwanden, frieslijst (25 cm hoog) en vloerbedekking is gereserveerd, dien je voor het ophangen van materialen gebruik te maken van bijvoorbeeld S-haakjes (te koop bij ‘doe-het-zelf’- zaken). Spijkers, punaises en schroeven in de standwanden zijn niet toegestaan. In de pagodetenten kun je gebruik maken van het frame van de tenten om materialen op te hangen, bijvoorbeeld met visdraad. 
 
Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht. Beschadigde standwanden worden op nacalculatie gefactureerd à € 90,- per stuk.  
 
Vloerbedekking
De indoorstands zijn standaard voorzien van vloerbedekking. Pagodetenten beschikken niet over vloerbedekking, dit kun je desgewenst bijbestellen a € 5,50 per m2 (antraciet). Dit kan middels het reserveringsformulier
 
Elektra-aansluiting en duospots
Desgewenst is het mogelijk om een elektra-aansluiting en duospots voor in de stand te reserveren. De indoorhal bestaat uit een glazen constructie waardoor verlichting niet noodzakelijk is. De extra faciliteiten zijn bij te bestellen via het reserveringsformulier. De geldende tarieven:
• Elektra-aansluiting 220V: € 172,50 (1 weekend)
• Elektra-aansluiting 220V: € 275,- (2 weekenden)
• Overige aansluitingen op aanvraag
• Verlichting per duospot: € 32,50
 
Wifi
De indoorhallen beschikken over een wifi-netwerk, op het outdoorterrein is de verbinding niet van voldoende kwaliteit. Een wifi-kaart voor vier apparaten kost € 40,- per weekend en is te reserveren middels het reserveringsformulier. Tijdens het evenement kun je de wifi-kaart afhalen bij het secretariaat bij de hoofdingang. 
 
Beeldmateriaal
Desgewenst kan onze AV-leverancier plasma-schermen en ander beeldmateriaal verzorgen. Hiervoor gelden de volgende tarieven:
 
Huur twee weekenden:
46 inch scherm incl. laptop: € 600,-
46 inch scherm excl. laptop: € 475,-
55 inch scherm incl. laptop: € 700,-
55 inch scherm excl. laptop: € 575,-
 
Huur één weekend:
46 inch scherm incl. laptop: € 375,-
46 inch scherm excl. laptop: € 300,-
55 inch scherm incl. laptop: € 425,-
55 inch scherm excl. laptop: € 350,-
 
Heb je andere wensen of wil je een scherm reserveren? Stuur ons dan een mailtje. 
 
Opslagruimte
Het is dagelijks mogelijk om tot 08.30 uur en na 18.30 uur de stand te bevoorraden. Ben je op zoek naar een opslagruimte in de stand, dan bieden we de volgende mogelijkheden:
• Opslagruimte 2×1 meter in de stand met afsluitbare deur: € 275,-
• Opslagruimte 2×1 meter in de stand met gordijn: € 250,-
• Opslagruimte 1×1 meter in de stand met afsluitbare deur: € 205,-
 
Heb je andere wensen of wil je een opslagruimte reserveren? Stuur ons dan een mailtje. 
 
Hoogte indoor stands
De indoor stands hebben standwanden van 2,5 meter hoog. Dit is tevens de maximale hoogte voor inrichting van stands en geldt eveneens voor bouw van vrije meters. 
 
Paarden bij de stand
In verband met de veiligheid van bezoekers kunnen we het helaas niet toestaan om paarden bij de stand te hebben om uitleg te geven over producten.
Pisteboarding
Om een merk extra onder de aandacht te brengen is het mogelijk om boarding in pistes te voorzien. Naast extra zichtbaarheid tijdens het evenement, is deze boarding ook vaak zichtbaar op foto-en videomateriaal waardoor branding jaarrond plaatsvindt. De kosten voor een pistebord (1800×750 mm) bedraagt € 500,- inclusief productie en plaatsing. Afname is mogelijk vanaf 2 stuks, bestellen is mogelijk tot 1 augustus 2024.
 
Baniervlaggen
Op diverse plekken op het terrein, zoals bij de in- en uitgang en rondom de outdoor pistes, is het mogelijk om extra zichtbaarheid te creëren middels baniervlaggen (800×2250 mm). Bovendien is het mogelijk om baniervlaggen bij de stand te plaatsen voor extra attentiewaarde. De kosten voor een baniervlag bedragen € 250,- inclusief productie en plaatsing. Afname is mogelijk vanaf 2 stuks, bestellen is mogelijk tot 1 augustus 2024.
 
Trussconstructie
Om de stand extra op te laten vallen is het mogelijk om een trussconstructie te plaatsen. Dit kan aan één zijden, meerdere zijdes of rondom de stand. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kosten? Laat het ons dan weten. Let op: reserveren is mogelijk tot 1 augustus 2024.
 
Advertentie programmaboek
De bezoekers van Horse Event kunnen bij de hoofdentree een programmaboek kopen met daarin o.a. het programma, achtergrond informatie over de aanwezige experts, de standhouderlijst en de plattegrond. Exclusief voor standhouders en sponsors is er ruimte voor adverteren in deze uitgave:
• 1/1 full color advertentie: € 675,-
• 1/2 full color advertentie: € 400,-
 
Adverteren De Hippische Ondernemer
Zijn hippische ondernemers jouw doelgroep? In editie 4 van De Hippische Ondernemer, welke in een oplage van 7.450 stuks wordt verspreidt, wordt er uitgebreid aandacht besteedt aan Horse Event en De Hippische Ondernemerdag. De kosten voor een advertentie bedragen:
• 1/1 full color advertentie: € 1.190,-
• 1/2 full color advertentie: € 700,-
Bij adverteren vanaf 3 uitgaves is er een korting van toepassing.
Op- en afbouwen van de standruimte 
Het opbouwen van de stand voor Horse Event Pro kan op vrijdag 13 september tussen 8.00 uur en 18.00 uur of op zaterdagochtend 14 september tussen 7.30 uur en 8.30 uur. Afbouwen van de stand kan op zondag 15 september na sluitingstijd (de organisatie geeft het terrein vrij voor auto’s zodra alle bezoekers van het terrein zijn) tot 22.00 uur en op maandag 16 september tussen 8.00 en 12.00 uur.
 
Indien je beide weekenden met een stand aanwezig bent, kun je de stand in de tussenperiode ingericht laten. Wij zorgen voor toezicht, echter adviseren wij wel om waardevolle spullen mee naar huis te nemen. Het is ook niet mogelijk om het terrein te betreden tussen maandag 16 september 12.00 uur en vrijdag 20 september 08.00 uur. 


Het opbouwen van de stand voor Horse Event Youth kan op vrijdag 20 september tussen 8.00 uur en 18.00 uur of op zaterdagochtend 21 september kunnen auto’s tot uiterlijk 08.00 uur het terrein op en dienen ze vóór 08.30 uur het terrein te verlaten. Afbouwen van de stand kan op zondag 22 september na sluitingstijd (de organisatie geeft het terrein vrij voor auto’s zodra alle bezoekers van het terrein zijn) tot 22.00 uur en op maandag 23 september tussen 8.00 en 12.00 uur.

 
Schone stand na afloop
Eventuele achtergebleven stands en/of materialen na afloop van de afbouwperiode worden voor rekening van de betreffende standhouder verwijderd. Je dient de stand na afloop van het evenement achter te laten zoals je deze aantreft bij de opbouw. Eventuele kosten voor reiniging en/of herstel van de stand worden in rekening gebracht. Beschadigde standwanden worden op nacalculatie gefactureerd à € 95,- per stuk.  
 
Heftruckservice tijdens op- en afbouw
Tijdens de op- en afbouw heb je wellicht wat materialen die niet handzaam zijn, en waarvoor je hulp nodig hebt van een machine. Je kunt hiervoor gebruiken maken van onze service, waarvoor onderstaande tarieven gelden:
• Laden/lossen max. 15 min: € 45,-
• Laden/lossen max. 30 min: € 75,-
• Laden/lossen max. 60 min: € 120,-
Om deze service te kunnen bieden, vernemen we graag uiterlijk 1 september of je gebruik wil maken van deze service en wat voor tijdsbestek de voorkeur heeft. Wij kijken dan of we dit in kunnen passen in onze planning. Let op: de organisatie behoudt altijd het recht om de planning aan te passen. Wij doen ons uiterste best om aan alle wensen te kunnen voldoen. Indien het laden en lossen toch langer duurt dan voorafgaand ingeschat, wordt de tijd op nacalculatie doorberekend. Daarnaast loop je het risico dat extra tijd niet past in de planning, en dat het extra los- of laadmoment later op de dag wordt ingepland.

Standhouderkaarten, parkeerkaarten en vrijkaarten
De standhouderkaarten en parkeerkaarten worden een maand voor het evenement per mail verstuurd. Hiervoor gelden de volgende aantallen:

 

Standhouderkaarten en parkeerkaarten:
– <20 m2: 4 standhouderkaarten en 1 parkeerkaart per dag
– 21-49 m2: 6 standhouderkaarten en 2 parkeerkaarten per dag
– >50 m2: 8 standhouderkaarten en 3 parkeerkaarten per dag

 

Vrijkaarten:
– 9 m2: 2 vrijkaarten
– 12-24 m2: 5 vrijkaarten
– >25 m2: 10 vrijkaarten

 

Heb je meer standhouderkaarten, parkeerkaarten of vrijkaarten nodig? Bestel ze dan via het reserveringsformulier.

 

Parkeren tijdens eventdagen
Print je parkeerkaart(en) uit en leg deze zichtbaar achter de voorruit van de auto om te zorgen voor een spoedige doorstroming naar de parkeerplaats. Volg de borden op de aanrijroutes om bij de juiste parkeerplaats te komen. Let op: er wordt gewerkt met een dynamisch verkeersplan. Zonder parkeerkaart is er geen mogelijkheid om te parkeren op de standhouderparkeerplaats. Wil je na de opbouw voertuigen of aanhangwagens laten staan, plaats deze dan op de daarvoor aangewezen parkeerplaats. Informeer tijdens de opbouw bij een van onze collega’s naar de specifieke locatie. Let op: plaatsing is op eigen risico!

 

Let op: In verband met de verwachte drukte tijdens de eventdagen, adviseren wij je tijdig te vertrekken en uiterlijk om 08.30 uur te arriveren. Tevens raden we aan tussen 09.00 uur en 11.30 uur de toegangswegen rondom Expo Greater Amsterdam te mijden. Binnen dit tijdsbestek kunnen wij, in verband met een dynamisch verkeersplan, een gegarandeerde plaats op de standhouderparkeerplaats helaas niet garanderen.

 

Catering tijdens opbouw
Tijdens de opbouw op vrijdag 13 september  en vrijdag 20 september zijn er diverse belegde broodjes en snacks verkrijgbaar. Het cateringpunt binnen in de hal is geopend van 12.00 uur tot 14.00 uur.

 

Catering tijdens eventdagen
Tijdens Horse Event verzorgt Expo Greater Amsterdam catering voor standhouders. Er zijn mogelijkheden van dranken in de stand tot lunchboxen en plateaus. Reserveren is mogelijk middels onderstaand reservatieformulier, waarop ook aangegeven staat waar je dit formulier naartoe kunt sturen.

Klik hier voor het formulier.

Je eigen pagina op de website
Iedere standhouder heeft een eigen pagina op de Horse Event website. Je kunt hiervoor zelf de informatie aanleveren. We plaatsen standaard de gegevens zoals ze bij ons bekend zijn, daarnaast ontvang ik graag de volgende input via de mail:
· Informatieve tekst over het bedrijf en/of product (max. 200 woorden)
· Foto en/of logo (hoge resolutie JPEG-bestand)
· Eventuele beursaanbieding



Beursaanbiedingen
In de aanloop richting Horse Event brengen we diverse keren het shoppen op het event onder de aandacht. De laatste twee maanden willen we hierbij focus leggen op een aantal leuke, unieke en interessante beursaanbiedingen. Vind jij dat je een toffe beursaanbieding hebt? Laat het ons dan weten, en wie weet brengen wij kosteloos je beursaanbieding extra onder de aandacht!

 

Extra zichtbaarheid voorafgaand aan Horse Event
Wil je graag zichtbaar zijn op de online kanalen van Horse Event? Kijk in de mediakit voor de mogelijkheden.

 

Openingstijden
Horse Event Pro:
Zaterdag 14 september : 09.30 uur – 18.00 uur
Zondag 15 september : 09.30 uur – 18.00 uur
Op zaterdag 14 september vindt tevens de Hippische Ondernemer Dag plaats. 

Horse Event Youth:
Zaterdag 21 september : 09.30 uur – 18.00 uur
Zondag 22 september : 09.30 uur – 18.00 uur

Standhouders kunnen op beursdagen op het terrein terecht vanaf twee uur vóór openingstijd en tot één uur na sluitingstijd (met uitzondering van zondagavond).


Definitieve plattegrond en standnummer

Twee weken voor aanvang van Horse Event ontvang je van ons de definitieve plattegrond met het nummer van je stand en de meest optimale aanrijroute richting de stand. Het is niet op alle locaties mogelijk om de stand met de auto te bereiken, maar we doen ons best om iedereen zo dichtbij mogelijk bij de stand te laten lossen. Gelieve wel zorg te dragen voor benodigdheden om materialen en spullen naar de stand te verplaatsen.


Uitbouw stand

Op last van de brandweer is het mogelijk om maximaal 0,5 meter uit te bouwen buiten de stand. Dit geldt voor zowel indoor stands, als de pagodetenten op het outdoor terrein.


Flyeren

Flyeren is alleen toegestaan vanuit de eigen standruimte.


Pinnen in de stand

Bij de kassa is het voor bezoekers niet mogelijk om extra geld te pinnen. Wij adviseren zelf te zorgen voor voldoende wisselgeld, of nog praktischer, een pinautomaat.